آسان رایان، ثبت دامین و فروش هاست

ارائه کلیه خدمات هاست و دامنه و طراحی سایت با کمترین قیمت

آسان رایان، ثبت دامین و فروش هاست

ارائه کلیه خدمات هاست و دامنه و طراحی سایت با کمترین قیمت

ارزانترین قیمت ثبت دامنه ir در ایران
بالاترین کیفیت هاست با پشتیبانی 24 ساعته + یک هفنه گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی
آسان رایان با 13 سال سابقه مفید در ارائه خدمات هاست و دامین در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

10 حمله رایج DDOS

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۳ ب.ظ

پیش از این در مقاله ای به تعریف دیداس و برخی راهکارها و علائم آن پرداختیم که می توانید در اینجا مقاله ی مربوطه را مطالعه نمایید.
حال میخواهیم به 10 تا از مهم ترین حملات دیداس بپردازیم.

با توجه به تفاوت عملکرد و مکانیزم حملات، هدف تمام حملات مصرف منابع در شبکه و از کار انداختن سرویس دهی در سرویس دهنده هدف حمله می باشد. این نوع حملات به صورت گسترده به دو نوع تقسیم میشوند:
حمله با هدف کاهش پهنای باند bandwidth depletion
حمله با هدف از کار انداختن منابع سرویس resource depletion
در ادامه انواع مختلف حملات DDOS آشنا می شویم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۳
asanrayan asanrayan

default email address در سی پنل

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ

Default Email Address چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر از قبل با کنترل پنل دایرکت ادمین آشنا باشید، احتمالا با امکان ایجاد Catch-All Email آشنایی دارید. در این صورت کافی است بدانید که Default E-Mail Account در cPanel دقیقا کار Catch-All Email در کنترل پنل دایرکت ادمین را انجام میدهد. اما اگر با این امکان آشنا نیستید در ادامه در رابطه با این امکان و کاربرد های آن برای شما توضیح مختصری ارائه میکنیم.
فرض کنید که یک نفر میخواهد به شما ایمیل ارسال کند. این شخص آدرس سایت شما را میداند ولی نمیداند که آدرس ایمیل شما چیست. بنابراین مثلا فرض میکند که شما هم مثل همه آدرس ایمیلی با عنوان info@domain.com دارید. این شخص بر اساس فرضیات خود، برای شما به این آدرس، یک ایمیل ارسال میکند. ولی خوب در نظر بگیرید که شما ممکن است اصلا چنین آدرس ایمیلی برای خود ایجاد نکرده باشید. یا مثلا فرض کنید شخصی میخواهد به آدرس job@domain.com ایمیلی ارسال کند. ولی موقع ارسال اشتباها کلمه ی job را به صورت jab تایپ میکند. بدیهی است که در این حالت ایمیل ارسال شده راهی ناکجا آباد خواهد شد. دقیقا همینجاست که Default E-Mail Account به کمک شما می آید. در واقع کار Default E-Mail Account این است که هرگاه شخصی برای شما بر روی اکانت ایمیلی که در هاست شما وجود ندارد، ایمیل ارسال کند، میتواند ایمیل اشتباه را به آدرسی صحیح که شما تعیین کرده اید هدایت کند تا شما ایمیل را دریافت کرده و از محتوای آن مطلع شوید.
البته قابلیت های Default E-Mail Account در سی پنل تنها به دریافت ایمیل هایی که به آدرس اشتباه ارسال شده اند محدود نمیشود و امکان اعمال تنظیمات دیگری نیز در این بخش در اختیار شما قرار میگیرد، اما کاربرد کلی این امکان به همان شکل است که در بالا توضیح داده شد.
اگر Default E-Mail Account را تنظیم نکنید چه اتفاقی می افتد؟
در واقع هیچ اتفاق خاصی نمی افتد. چرا که در cPanel به صورت پیشفرض حتی اگر شما هیچ Default E-Mail Account ای نیز تعریف نکرده باشید، آدرس ایمیلی که در ابتدا و به صورت پیشفرض بر روی سی پنل ایجاد میشود، کار دریافت ایمیل هایی که به آدرس اشتباه ارسال میشوند را انجام خواهد داد.
بنابراین با تنظیم یک حساب کاربری ایمیل پیشفرض، شما این امکان را به خود میدهید که ایمیل هایتان را هر چه بهتر مدیریت کنید چون عموما کمتر کسی به حساب ایمیل پیشفرض سی پنل سر میزند و به محتویات آن نگاه میکند!
همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد، کاربرد Default E-Mail Account در سی پنل، تنها به دریافت ایمیل هایی که به آدرس اشتباه فرستاده میشوند، محدود نمیشود. شما در این بخش این امکان را دارید که این ایمیل های اشتباه را با یک پیام دلخواه رد کنید و شخص ارسال کننده را از خطای خود در ارسال ایمیل آگاه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۳
asanrayan asanrayan