آسان رایان، ثبت دامین و فروش هاست

ارائه کلیه خدمات هاست و دامنه و طراحی سایت با کمترین قیمت

آسان رایان، ثبت دامین و فروش هاست

ارائه کلیه خدمات هاست و دامنه و طراحی سایت با کمترین قیمت

ارزانترین قیمت ثبت دامنه ir در ایران
بالاترین کیفیت هاست با پشتیبانی 24 ساعته + یک هفنه گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی
آسان رایان با 13 سال سابقه مفید در ارائه خدمات هاست و دامین در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

آموزش راه اندازی ssl رایگان

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ
1. برای یک دامنه و یا یک زیر دامنه، یک SSL Single Domain عادی کفایت می کند.
2. برای چند دامنه و زیر دامنه مختلف علاوه بر SSL Single Domain می توان از SSL Multi Domain که برخی از شرکت ها ارایه می کنند استفاده کرد.
3. برای دامنه و زیر دامنه های همان دامنه، می بایست از SSL WildCard استفاده شود.

بهترین گزینه ها در بین شرکت هایی که SSL Valid رایگان ارایه می دهند، یکی لایسنس 90 روزه Comodo هستش و یکی لایسنس کلاس A سایت StartSSL که دومی برای تعداد نا محدود دامنه بصورت Single Domain ارایه می شود. (در اینجا برای هر دامنه یا زیر دامنه متفاوت یا یکسان باید جداگانه SSL سفارش بدهید و از Multi Domain یا WildCard خبری نیست.)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۸
asanrayan asanrayan

مفاهیم مربوط به هاست و دامنه و DNS

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

سایت چیست؟

S ite در لغت به معنی مکان است و در دنیای مجازی یعنی مکانی که به شما اجاره داده میشود تا به فعالیت بپردازید .سایت وب، مجموعه ی از صفحات مرتبط به یکدیگر است که انبوهی از اطلاعات را در قالب متن، تصویر، صدا، و فیلم در اختیار بیننده قرار می دهد.طراحی وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است. طراحی یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.طراحی وب سایت می تواند محلی برای تجارت باشد جته عرضه محصولات .وب سایت می تواند رزومه و معرفی توانایی باشد یا نمونه کار و یا حتی محلی برای نوشته ها و تحقیقات و مقالات.


دامنه چیست؟

دامنه نام منحصر بفردی است که برای شناسایی سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و از یک یا چند قسمت تشکیل شده‌است که با نقطه از هم جدا شده‌اند که قسمت اول ماهیت آدرس ‘w w w’ قسمت دوم نام دامنه به انگلیسی: Dom ain  Name)‏ ) به قسمت سوم پسوند موضوعی یا جی تی ال دی (Generic) و به قسمت آخر پسوند کشوری یا محلی یا سی تی ال دی (C ountry) می‌گویند، نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه بیانگر نوع سایت خواهد بود مانند org). و com و…)

DNS مانند آجرهای یک خانه است. آدرس DNS  ها ممکن است به صورت زیر باشد :

ns1.server.com
ns2.server.com

 DNSبرای این که هاست به دامنه مربوط شود ، تنظیم می شود. سرور های ns1 ممکن است قطع باشند به همین دلیل باید  ns2 کار کند. اگر به هر دلیلی Data Center هاست از بین برود ،  DNS ها نیز از بین می روند تا دامنه  بدون هاست دزدیده  نشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۴
asanrayan asanrayan


جشنواره پاییزه آسان رایان

با سلام

شما کاربران عزیز می توانید با وارد نمودن کد تخفیف paeez هنگام خرید هاست از 20% تخفیف جشنواره پاییزه آسان رایان بهره مند شوید.

**قابل ذکر است که مدت جشنواره محدود می باشد**


پس همین حالا با کلیک روی لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید:

سفارش هاست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۰:۲۷
asanrayan asanrayan

آشنایی با ویژگی های دامنه های tel.

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

از 3 نوامبر 2008 میلادی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند آدرس‌های وب خود را تحت tel. ثبت کنند. این دامنه جدید، که اطلاعات تماس را مستقیماً در "سیستم نامگذاری دامنه" یا Domain Name System کدگذاری می‌کند، می‌تواند به صورت یک دفتر تلفن اینترنتی عمل کند.

یک دامنه tel. به اطلاعات شرکت ها، سازمان‌ها و افراد مرتبط دسترسی می‌دهد. این اطلاعات شامل شمارهٔ تلفن، لینک به سایت‌های وب، صفحات شرکت یا فرد در شبکه‌های اجتماعی مثل Facebook یا MySpace، آدرس‌های پست الکترونیک، اسامی پیام‌های فوری، و حتی هویت‌های مجازی افراد در Second Life یا بازی‌های Xbox Live می‌باشد.
 
مت منسل، مدیرعامل Mesh Digital می‌گوید: "ایدهٔ ساده ایست و در برخی موارد ایده‌های ساده بهترین ایده‌ها هستند. فقط باید جا بیفتند."
 
از آنجا که داده در DNS در عوض کامپیوتر میزبان ضبط می‌شود، هنگامی که فرد شماره تلفن یا آدرس خود را به روز در می‌آورد، اطلاعات مستقیماً در دفترتلفن دوستانشان که اطلاعات .tel را بر روی دستگاه‌های موبایل ضبط کرده اند، روز آوری می‌شود.
 
آقای منسل می‌گوید: "این خدمت در وب منحصر به فرد است." در عوض ارسال پیام به تمام دوستانتان به روز آوری اطلاعات شما به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد.

 

 

ارزانترین قیمت ثبت دامنه آی آر در ایران

یکساله :        4,000   تومان

پنج ساله :     12,000 تومان

 جهت سفارش دامنه اینجا را کلیک کنید

 

 

بالاترین کیفیت هاست 

شروع از 1,500 تومان ماهیانه   

مانیتورینگ 24 ساعته

http://AsanRayan.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۴
asanrayan asanrayan